środa, 3 sierpnia 2016

ŚDM Kazachstan Jezus Chrystus i iluminaci

Wcale mi się nie chce pisać tego tekstu.

Ogólnie mamy za sobą ważne wydarzenia. A kogo to kurwa obchodzi?

Mnie obchodzi, no nie inaczej. Papieża nie widziałem, ale jak to było? Idziemy sobie z kumplem przez rynek krakowski i zaczepiamy ludzi pytając "Gdzie jest papież?". Pytanie gdzie są narkotyki?

1 sierpień przeszedł spokojnie. Pamiętamy. Tak pamiętamy. Ile krwi zostało przelane. Bardzo dużo. I co poradzić? Przecież kurwa zabiłbym jakiegoś nazistę. Dajcie mi broń to zaczniemy ich zabijać, ale nie ważne.

Jakie są Wasze wspomnienia z wizyty Franciszka?


I co ja mam o tym myśleć? Czemu Wy wstawiacie takie grafiki? Czy to coś sugeruje? Czy ja mam zniszczyć KK?

Nie!!!

Teraz tak. Z tej całej wizyty pamiętam, że jeden ksiądz staranował barykady, żeby być blisko papieża. Teraz na pewno pójdzie do jebanego raju. Bo chyba o to chodziło przecież.

Druga rzecz jaką kojarzę. Papież jeździ golfem. Ciekawy jestem czy volkswagen zapłacił Watykanowi za promocje jego samochodu. Przecież tak powinno być.

Przejdźmy do poważniejszych spraw.

Jakiś 17 latek z Kazachstanu zbierał złom, żeby przyjechać na papieża. Wierzycie w to?

Dobra inny motyw. Ktoś tam miał 20 lat i czekał na papieża, ale mu się zmarło. Hehe - nie to już jest chamskie przecież.

Mam dla Was coś specjalnego. Dzięki mojej obecności na Twitterze. Tak można tam się dowiedzieć wiele interesujących rzeczy.

Cennik usług kościelnych:


W powyższej grafiki możemy się dowiedzieć, gdzie najbardziej opłaca się urodzić, wziąć ślub i umrzeć. Czyż nie są to jedne z najważniejszych informacji w życiu?!

Mam problemy z motywacją.

Pierdole.

Nie przeklinaj.

Ja gadam ze sobą, tak ja fix me now. I tak nikt nie wie o co chodzi.

Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie. Niech Jezus Was prowadzi.
Share:

0 komentarze:

Prześlij komentarz