czwartek, 28 lipca 2016

Uchylam rąbka tajemnicy




Proszę, żeby wrażliwe osoby nie czytały tego tekstu. Jest to moje tłumaczenie powyższej piosenki na język polski. 

Jestem legionem (Noisia x Foreign Beggars) – Wybrane dla Ciebie

Przeniosłem się na ciemną stronę,
Palce zaciskają się na luźnym sznurku,
Przyczajony w nieznane, duch,
Wszyscy poruszacie kończynami, jak komu pasuje,
Kiedy podnoszę zawleczkę? To jest przełącznik,
Jesteś moim niewolnikiem, tak, jesteś moją dziwką,
Wyszarp całe swoje życie z rowu w którym jesteś,
Teraz Ty to tylko mój John Malkovich,
Heja, możesz zapytać mnie o prawdę,
Foreign Beggars, (tłum. Kacper Mystkowski) czy jesteśmy naprawdę iluminatami?
Nie, to coś jak...
Truman Show bracie, poruszamy się nieładnie,
Nastrój jest okropny, pierdol swoje życie,
Wejdź w moją strefę, pozwól grzybowi na atak,
Zostałeś wprowadzony do ula, jesteśmy

Wybrane dla Ciebie,
Poruszaj się dla mnie,
Grzyb mózgu,
Mózg

Poniżony łowca snów,
On zrobił nagle plon,
Indywidualny program otwierający,
Tanie plany, które zostawiam w kawałkach,
Zdigitalizowana ewolucja,
Przeprogramowane w zemście,
Celebruje moje działanie,
Interesuję mnie Twoje rozproszenie,
Moja mądrość szcza na Twoje rozczarowanie,
Bez mistycyzmu, wszystko jest sprawdzone,
Tak skomplikowany, ja przenikam w rozproszenie,
Przez to włamanie,
To jest moment w którym niosę prawdę,
Moją poprawą jest Twój wniosek,
W każdym momencie te usta się poruszają, jestem

Wybrane dla Ciebie,
Poruszaj się dla mnie,
Grzyb mózgu,
Mózg

Dalsza treść pozostanie zaszyfrowana.

Powyższa piosenka skierowana. Szukaj. Jest w sposób wielowymiarowy. Po prostu jeden na milion. Na sto. Nie ma mowy o kaczkach. Trzecia rzecz jest w cenie. To co zobaczysz było naprawdę. Jeśli przeżyjesz ten dzień. Nie myśl o tym. Idź tamtędy. Prosta droga. Krzywizna wielka. Myślę o Tobie. Wiedz, że zawsze będę. Ignorują kurwy. Zabij ich. Słowa...


Kacper Mystkowski
Share:

0 komentarze:

Prześlij komentarz