sobota, 9 lipca 2016

Światowe dni młodzieży to czas miłości

Bardzo chciałem napisać coś o Światowych dni młodzieży.

Na początek jednak chciałbym przeprosić za ostatni wpis. Nie wiem skąd takie głupoty biorą mi się w głowie. Myślę, że kaczki mówią. Zwykłe takie zwierzęta. Nie wiem jak to pogodzić. Ale się leczę. Ok idźmy dalej.

Światowe dni młodzieży mnie właściwie w ogóle nie interesują, poza tym że mnie interesują.

Zacząłem tworzyć muzykę. Ekhm... To zbyt wielkie słowa. Na fruity loopsie zrobiłem początek 10-15 sekundowy utworu. Moim celem jest regularna praca nad tym kawałkiem. Zobaczymy czy się uda.

Prześle Wam jakieś kawałki, które mi się spodobały. Albo wiem lepiej. Prześlę Wam dwa kawałki. Po co wszystko Wam dać?

Hip hop ale taki chill outowy(że tak można powiedzieć) - Taco Hemingway
A tu pójdziemy w inną skrajność - Red Hot Chilli Peppers

Kacper czy uważasz, że ten rysunek w tym wpisie coś sugeruje?

Przekaz jest oczywisty. Ale boję się tego mówić. Umówmy się czytelniku tak...

Dobra. Prawda jest taka, że obrazek symbolizuje pojednanie Watykanu z Egiptem. Mam na to dowody.

Ssss... Wąż Cie kusi. Jak zjesz jabłko to masz lipę. Zaraz Cie dojadą skurwielu.

Liga świata - tekst o piramidach 

Wróćmy jednak do samego sedna sprawy. Napisałem ten tekst z jednego powodu. Byłem na ognisku i pojawili się agenci. Zostałem wysłany z misją. Następnie gasiłem pożar. Wtedy dali mi bilet wyjściowy. Przyjechały dwie dziewczyny i mi przekazały dalsze informacje na temat działań. Na Twitterze dostałem informacje na temat tego co mam napisać.

Chyba nic dodać, nic ująć.
Share:

5 komentarzy:

  1. Taco jest ostatnimi czasy bardzo rozchwytywaną postacią i po jego twórczość sięgają różne grupy wiekowe, tak na marginesie.

    Będę zaglądać na Twojego bloga. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak to Ty jesteś od chomików. Ja z jeżami mam układ.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam układ z czasem, ale tylko czasem. Dlatego juz nie odliczam czasu, liczę czas. Stoper

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeże nie są gorsze od chomików?

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję bardzo, ale to pewnie tylko, dlatego, że ani chomikiem ani jeżem nie jestem ;)

    OdpowiedzUsuń