niedziela, 3 lipca 2016

Ustawa na temat pięć osiem siedemnaście

Liczba wartościowa kaczek to trzy razy cztery. Dwanaście apostołów to akronim słów świętych. Dwa plus dwa to cztery. Czterech jeźdźców apokalipsy. Na dachu stało pięć kominów.

Postanowiłem napisać coś od serca. A moje serce jest tak wielkie, że się można powiesić.

Dalej rzucam fetę, ale postanowiłem już o tym za bardzo nie pisać. A bo co? Czterech rybaków poszło na zebranie konferencji Microsofta. Cały czas namawiają Cię do zmiany na Windows 10. A jak już zmienisz, to masz bezpieczeństwo w internecie. Będziesz bezpieczny ode mnie. Bo mnie się trzeba obawiać.

W ostatnich dniach byłem na dwóch zebraniach rodzinnych. Nie wiem, kto opracował ten plan. W każdym bądź razie poszła ustawa o spotkaniach.

Ludzie przewijają się jak w pętli. Nigdy nie wiesz kogo spotkasz. Chyba że wiesz. Wtedy masz tajne dane iluminatów. Pamiętaj, żeby chować w majtkach zapasy, bo policja Cię zastrzeli pistoletem marki mauser. Albo karabinem na kulki plastikowe.

Teraz można iść siedzieć za nic.

Co nowego w świecie słychać?

Deadmau5 nagrywa swoje kawałki i puszcza w eter to gówno. Ma w dupie ustawy. Maria Peszek wydała nowy teledysk o miłości ojca. Ściema nie ściema. Nie wiadomo. Wiadomo, że ona ojcem nie jest.

Słucham tego rapu. Nie wiadomo po chuj.

Blog się rozwija. Nie wiem czy ktoś to czyta i bierze poważnie. To jest śmiertelnie poważne, ale nie wiem czy poszła ustawa o rozwoju tych trzech spotkanych kaczek.

Z kaczkami było tak. Była jedna. Potem trzy. Potem cztery. Na końcu pięć. I co myślisz? Że kłamie? Ja pierdole mówię na serio.

Ustawa z kaczkami nie ma nic wspólnego z polityką. To wszystko jest zaprogramowane dla zwierząt futerkowych o odcieniu czarno białym. Czerń i biel.

Nie słuchaj równowagi wszechświata. Zapomnij o karmie. Słuchaj karmy. Przeklinaj karmę. Idź z karmą. Poszła ustawa o karmie.

Jeśli chcesz dodać coś to uzupełnił swoje dane serwisowe.
Share:

0 komentarze:

Prześlij komentarz