środa, 31 sierpnia 2016

Karwa iluminacka rządzi światem

Postanowiłem napisać coś zupełnie kurwa od siebie, bo dawno tego nie robiłem.

Moje myśli skonstruowane są tak, żeby wyprowadzać z równowagi ludzi, bo tak właśnie chcą iluminaci. Zwodzą Cię pod kontrolą całego przemysłu muzycznego, żebyś wierzył w przesądy i bajki reptylianów i nadejścia nowej ery.

Nowa era nadchodzi. To nie wykluczone.

Teraz tak. Poniżej zdjęcie, które postanowiłem zremiksować.

Jak widać przekaz jest bardzo oczywisty. Skąd biorą się takie zdjęcia? To siły zła produkują coraz to więcej oleju do przekazu ponadprogrowego erupcji numer pięć.

Chciałbym na blogu tworzyć artykuły bardzo wyczerpujące na nie które tematy. Ale na to przyjdzie czas. Blog musi się wpierw trochę rozwinąć.

Ile ludzi tu wchodzi? Zwykle kilkanaście osób dziennie. Jest parę osób (znajomych) co wpadają regularnie co jakiś czas. Cieszy mnie to, chociaż chciałbym blebleble kurwa zabije ludzi.

No i taka historia się przydarzyła. I co to moja wina? Przecież ja jestem niepoczytalny. Skazany na blues. Cała historia od nowa.

Słuchajcie Wiedźmy Anji. Ona Wam prawdę powie o magii.

Magik to raper, który miał schizofrenie i był jebanym bogiem. Potem skoczył z okna, żebyśmy mogli go wszyscy zapamiętać.

Grajcie w pokemony. To poszerza madrość człowieka.

Pamiętajcie o lucyferze. On Was będzie prowadził w ciemne dni. Weźmie Was Lucyfer za rękę i już będziecie bezpieczni.

Pisanie rzeczy nieobliczalnych nie ma powodu, żeby martwić papieża Benedykta, który tam był i pukał do drzwi.

Na trzy wszyscy szukamy.

Ale kto szuka?

Powiedziałbym Wam coś, ale jesteście jeszcze nie przygotowani. Coraz to bardziej ufam ludziom.

Mam nadzieje, że rozkurwi telewizje w najbliższym miesiącu. Wszystkie anteny się spalą.

Pamiętajcie. Nie bierzcie narkotyków.

Możesz czuć się dumny!
Share:

0 komentarze:

Prześlij komentarz